Google+

lunedì 9 ottobre 2017

Donna Sofì e l'Oscar



 


Filomè come sto?
Donna Sofì, sembrate un Capodimonte, 'na porcellana siete, ma ora facite 'mpresso, aspettano a vuje!
Marò quante scale, ma chiste che è, Sanremo?
Ma quale Sanremo e Sanremo, simme a Losangeless, l’Oscar, donna Sofì, vi devono premiare.
Marò quanta gente…tenchiu tenchiu, ma che devo cantare? Gregory, quantu tiempe, ma si fatte vecchio.

-My darling, I’m very proud to give you the Oscar for a career.

E sto affare che cosa sarebbe? Gregory, ma chiste è un sexytoys, l’aggiu viste, è come chille de Scianel a Gomorra. Ma quanto sto felice, felice assai, ma a me pare troppo…come dire, me pare piccerille, formato mignotte. Gregory, ma chiste non vibra, è pure sfasciato, Filomè addo stai? Santa femmena quando hai bisogno nun c’è mai.
Ladies and gentleman aspittate nu momento, ca l’aggiu a provà. Addo sta il pulsante? Ju ci l’aveva ditte a Filomena, nun me fare mettè sto vestito, tengo la sottoveste, la sotto sottoveste e le mutandone e lana, non posso trovare la strada giusta… Niente a fa, nun parte, chistu è un dindon can nun sona, è taroccato! Ma a chi vuliti fare fessa, m’aviti fattu aspettare trenta anni e mi aviti dato un sexytois napulitanu.

My darling…I don’t understand…Sorry.

Ma quale andestain e andestain, tu si rincugliunite, si l’ommini facisseru  u dovere soio, una signora non dovrebbe adoperare sti gingilli. E poi sorry de che? A sorete! Chiamate la finanza, nun funziona. Filumeeee, jamme jamme, ca qua arrestanu pure a mme! Tenchiu, tenchiu e jate a fa in culu tutte quante!

Adele Musso